Saturday, January 5, 2013

kalila yang dah nyanyuk? huhuhu

Waktu kejadian:Sabtu 5/1/2013  5 petang
Tempat kejadian: Ruang tamu

Situasi:
Aku: pegang remote dan alih siaran ke 393
Kalila: sedang tonton Baby Tv

Skrip:
Aku: mama nak tengok korealah (sambil alih siaran)

Kalila: nak tengok baby tv

Aku: japlah mama plak tengon tv( siap alih siaran kemudian remote letak di lantai)

Kalila: Nak tengok Baby Tvlah mama.(sambil cari remote)

Aku: ala bagilah mama tengok jap

Kalila: ala..nak tengok Baby Tv (remote kat tangan tapi kepala masih tepusing pusing cari remote)

Kalila: mama mana remote..nak remote( sebelah tanganpegang remote,sebelah lagi meraba cari remote)

Aku: mana mama tahu...( mata pandang tangan dia yang tgh pegang remote)

Kalila: nak remote ( masih mencari remote yang ada kat tangan dia)

Aku: hahhaha entahlah mana..(gelakkankan dia)

Kalila: mana remote..( terpandang tangan dia yang ada remote ambil senyum..)

Aku: haih..muda muda lagi dah nyanyuk ker?..(sambil peluk kepala dia)

Kalila: (menangis)

Hahahaha apa nak jadilah ngan anak aku ni...

No comments:

Post a Comment