Wednesday, January 2, 2013

jangan ikut saya...

hahahaha..ni saja ja nak cerita pasal opis mate aku yang baru...orgnya mmg cunlah..ngan kurus putih..almaklumlah keturunan cina...

dia ni kira popularlah kat tempat keje aku..nak plak kitorang ni kira frontlinelah sebab banyak berurusan ngan orang ramai sbb antara keje kitorang adalah jaga komputer and I.T related services...

aku suka cara dia sbb tak sombong..tapi first impression mmg cam berlagak ja tapi dia baik ja...dan dia tahan di bawak bergurau...aku rimas ngan orang yang tak tahan nak bawak gurau..usik sikit nak angin...takyah layanlah orang camni...

dia ni bakal bertunang....patutnya dia dah bertunang tapi sbb tak sempat nak buat oersiapan so dia cancel jadi merisik ja...

zaman sekarang ngan zaman aku sangat berbexa...kalu dulu nak bertunang janji ada wakil nak cakap ngan hantaran serta makan tuk tetamu kira dah lengkap dah...pakaian pun pakai yang paling cantik dalam almari serta make up sikit dah settle...

zaman sekarang kalu tak ada baju khas..pelaminwalau simple serta kameramana adalah maknanya takleh bertunang...aku tengok adik adik aku semua mmg camni bila bertunang...banyak duit tul diorang ni.

berbalik ker cerita aku tadi...sejak nak bertunang ni aku tengok dia makin berselera...kitorang makan hanya waktu rehat sahaja dan dia memang suka makan berat...

tiap kali dia nak makan berat or rasa ngidam sesuatu aku selalu usik dia...ha makan banyak..nak jadi cam akak ker? ni living proff tau....hahahah nilah antara yang aku suka cakap kat dia...

bukan apa..nak gemuk tu sangatlah senang tapi nak kecik balik adeh seksa wooo so sebelum terlambat baiklah aku pesan awal awal...

ayang aku pun aku tengok dah start pandai komen dah..nampaknya terpaksalah aku berusaha kuruskan badan camni...life start at 40 dah bermula ni...huhuhu

harap tahun ni aku berjaya turun 10 kg...fighting!!

4 comments:

  1. Chayok2.!!!! Amik la herbalife dgn sy..hahagaha..jom same2 turun..kata nak jd pengapit kan..hehe

    ReplyDelete
  2. Adakah ini entry utk sy????
    Hahhahaa =b

    ReplyDelete