Thursday, January 17, 2013

cantik ke ko?

Cantik ke orang yang tengah baca entry aku ni? Cantik ker orang yang tulis entry ni? Wahh kalau korang tanya aku kompomlah aku kata aku cantik hahhaha takkan nak tunggu korang cakap..mesti korang tak cakap punya..ala..janganlah malu dan segan..aku takkan bangga dirinya...

Waktu aku keje opis lama yang ada dalam opis tu sapa ja..ada 2 ke 3 ketul orang ja so subjek cantik ker tak adalah tidak ada dalam silibus kecuali kalu bos nak hire new staff barulah ianya aku jadikan isu.

Penting tu cantik dan hensem barulah ada motivasi nak pergi kerja..tapi kalu takat muka je tapi perangai haprak hampeh dan teruk baiklah ko pi simpan ja muka ko tu hahahha.

Kat kilang ni ramai orang,dah kalu namanya kilang kompomlahkan. So sebab ramai orang jadi isu buat perbandingan tu memang akan wujudlah. Orang ni kata dia ni cantik org ni plak kata org ni biasa ja so memasing ada pendapat sendiri.

Sebab tu cantik tu subjektif. Mungkin pada kita  orang tu cantik pada orang lain tak. Setiap orang ada aura dia sendiri. Kekadang kita pelik kenapa orang hemsem dapat orang tak cantik. Apalah yang org tu ada sampai yang hemsem nak kat dia.

Bagi aku orang yg popular tu dia ada vibe. Ada sesuatu yang attract orang nak tengok dia 2 kali. Takat ni aku ada ramai kawan pompuan yang cantik dan aku selalu jadi pemerhati umumlah. Aku mana ada vibe tu.

Yang aku nampak orang lelaki suka ke pompuan yang cam ignore diorang. Jalan buat tak nampak. Senang cakap cam sombonglah. Lelaki tend nak tengok 2 kali kalu jumpa pompuan camni.

Apalah agaknya rasa jadi popular siap boleh reject2 orang lagi..mesti seronokkan diperhatikan. Tapi kalu tanya mesti diorang kata rimas. Haih diorang tak rasa camner jadi tak popular ni. Nak cari pakwe pun susah..kesiannyalah.

Iklan:

Lokasi: Chatime The Mines

Aku: yanggg

Ayang aku: hmm

Aku: apa perasaan ayang...

Ayang aku: (pandang aku)

Aku: dapat isteri cantik cam orang?

Ayang aku: gelak gelak gelak.

Cis. Tak cantik ker aku ni? Saja jer tau.

No comments:

Post a Comment