Saturday, January 12, 2013

camnilah orang...

Aku baru ni terperangkap ngan permainan aku sendiri...nilah jadinya kalu pandai sangat nak berkawan ngan orangkan...

Ceritanya ada kawan aku dia ada pakwe tapi dululah..dulu aku tengok kemain hepi jer dia..tapi jodoh tak panjang kot so clashlh diorang ni...

Dah clash ...clash jerlah apa yang susahnya???... susahnya aku sebab X dia duk cari aku...aku nak berkawan oklah...takkan aku nak cakap kasar ngan orang tak kenal camtu ja...tapi bila pikir mmg aku patut buat camtu...sebab kekadang aku rasa dipergunakan dan dengan rela membiar diri diperlaku begitu.

Yang aku tak faham..camni ker orang yang putus cinta? Gila dan cuba juga mencari sebab dan alasan kenapa dia ditinggalkan dan dalam masa yang sama dia sebenarnya dah ada skema jawapan yang dia nak tapi bila jawapan yang kita bagi tak sama ngan skema dia bengang.

Aku rasa mungkin dia ada terlalu banyak masa nak pikir semua ni..aku bukan orang yang jenis boleh pikir masalah panjang panjang aku bosan....so aku tak paham camner dia leh ada masa nak pikir lagi pasal orang yang dah tak nak kat dia...

Ooo lupa dia cintakan x awek dia sepenuh hati..so dia takleh terima awek dia buang dia..awek dia ada orang lain...damn you! So ko kata ko cinta dia bukan ko patut biar dia bahagia ker? Bukan gembira dia adalah gembiranya ko? Bukan kalu ko ikhlas ngan dia ko akan redha ja?

Kalu ni baru clash 2 hari aku pahamlah..ni nak makan tahun dah wei...dah terlalu lama dah kisah ni ko dah patut duk umah jaga apa yang ko ada daripada ko waste konya masa pikir benda ni..

Aku nak cakap direct ja...takder der minah tu nak balik ker ko..kalu dia nak balik dah lama dia makan pujuk rayu ko..dia dah jumpa cinta baru dia..ko kejor dia pun just waste your precious time jerlah...

Lagi satu yang aku bengang..ko cari aku nak tanya pasal bekas awek ko..ko kena ingat tu kawan aku yang kita tengah cerita. Walaupun aku paham ko sakit hati kena tinggal tapi tak perlulah ko cerita semua yang ngarut..aku tak pernah nak amik tahu pasal hal peribadi atau keluarga kawan aku...bagi aku tu hal personal dia..dia nak cerita dia cerita kalu tak habis kat situ ja..

Aku bengang ngan ko sebab kalu ko tak percaya ngan apa aku cakap ko takyah cari aku..aku cakap secara  jujur ja srmua benda..ada benda yg aku tak boleh aku tak cakap..cukuplah ko tahu yang basic...memang bunyi cam aku betpaling tadah dari kawan aku tapi aku kesian tengok ko camtu..cam org hilang arah...aku tak tahu camner cara ko kena dump adakah out of no where dapat msg mintak putus or anything like that its just something i do out of favour.

Tapi bila ko tuduh aku tipu ko tu yang aku bengang..aku siap cagarkan hubungan aku ngan  kawan aku dengan berkawan ngan ko tapi ko tuduh aku camtu..it is so obvious that ive been used damn it!

Yea aku yang salah sebab masuk campur dalam urusan diorang...aku patut letak boudaries dalam soal kawan...aku memang nak tahu apa yang sebenarnya berlaku tapi bila aku pikir balik baik aku takyah tahu takder apa kebaikan pun yang akan aku dapat.

Kepada kawan aku..sorry jer yang mampu aku ucapkan sebab masuk campur..kepada pihak satu lagi..pleaselah..just move on...i can understand that you being hurt..your ego have been crashed out but you need to remember that there someone else waiting for you and maybe what just happen between you and her is some paycheck for something that you have done to others before.

Just remember that what's go around come around but please don't wish for others people doomed coz it may come back to you ...

P/s: Acara merempan pada hari ini...ni baru aku bengang lum aku ngamuk lagi...dah jom dengar lagu loser bak kata kawan aku. .


2 comments:

  1. Tq...for everything....if you feel being used im sorry.

    ReplyDelete