Monday, June 6, 2011

aku yang bengang

Korang pernah tak mengalami perasaan tak puas hati tahap gaban? pernah?! pernah?!..aku pernah, dan hari ni antara harinya huhuhuhu....

Isunya kecik ja, pasal keje ja, tapi kau tak puas hati sbb diorg kejar aku camlah aku ni ada 10 org dlm pasukan aku, ada aku sorang jer kot..ni yang aku nak marah ni (there goes my puasa straight to longkang). Yang aku marahnya, dah tahu aku mg lepas bz..(bukan salah aku ya...pengasuh aku bercuti 2 MINGGU, so aku kena amik time off jaga diorg) tapi pepagi lagi dapat emel yg memang buat aku hanginlah....

Umah aku takder tenet, and anak aku mmg takkan bg aku main komputernya..so aku mmg takkan baca emellah, sekalinya ada emel srh hanto tugasan hari ni jugak.. HARI NI ok deadline dia. aku mmg dah bengang dah, masuk meeting kena lagi...mmg aku senyap jerlah hari ni...malas aku nak layan.

Tapi dalam hati ni rasa cam nak santek org jer...jahanam gila hati aku rasa camtu. itulah tandanya aku mmg tgh tak puas hati huhuhu....AKU NAK SANTEK ORG!!!!!!





Apa kaitan gambo ni? ha..itu aku pun tak tahu huhuhuhuhuh

No comments:

Post a Comment