Thursday, May 19, 2011

Diari kembara diri ke arah kekurusan.....siri 3

Hari ni aku meneruskan misi aku untuk ganti puasa ( sambil tangan menggatal mengoogle resipi korean food camno?!) Harap dapatlah aku habiskan baki hutang puasa aku.

Disebabkan aku masih lagi merasa sakit hati dengan apa yg london buat ker aku (Jahanam tul diorg ni) maka aku rasa adalah patut kiranya aku menyenyapkan diri dari diorg buat seketika. Ya bunyinya cam rugi sebab ko dah bayar bebanyak dah kat diorg tapi tiap kali aku tgk akaun math aku, tiapkali tu gak aku akan rasa sakit hati so biarlah aku tenangkan fikiran aku dulu.

Sekarang ni aku kena aim pi balik ke gym, susah tullah nak gi gym ni, bukan sebab jauh tapi sebab susah nak tinggalkan umah. Tapi aku yakin yang kalu aku blh berjalan( yea, berjalan ajer sbb aku mmg tak mampu berlari huhuhu) atas treadmill tu utk setengah jam ke 1 jam, setiap hari adalah lebih baik buat aku sekarang ni (teori: ko aktif maka ko akan bakar kalori lebih....)

Harap harap aku akan berjayalah ngan misi aku ni....

Starting weight: 105KG

Untuk pertama kalinya aku mengofficialkan berat aku...harap pass ni aku dapat tulis angka yg lebih baik dalam episod diari kekurusan aku ni.


Saiz aku waktu bujang, sama cam saiz adik aku kat tepi nun (mamat ni mmg ensem and dia pandai memasak huhuhuhuh yealah kalu dah namanya pun chef yea dok? )

Ni gambo aku paling latest and seriesly aku sangat demuk huhuhuhu dem!

No comments:

Post a Comment