Thursday, June 16, 2011

Ni yg aku hangin ni

Hari ni aku agak hangin sikit (nak peot kot?) huhuhuuhuhuhu.....ni pasal company satu lagi gak...menci aku..

Aku kan dulu keje sana (sebelum dipinjamkan yg akhirnya baik aku terus keje sini ja) so waktu aku memula masuk keje aku kena siapkan projek utk bank negara (ni cerita 3 TAHUN dulu) ni kira bebetul satu satunya full version akunyer projek dan merupakan projek pertama aku kat company ni...

Utk siapkan projek ni, mmg menguji skill akulah sbb langsung aku tak tau per per lg waktu ni pasal kad reader tu semua (dan menyebabkan IC aku hancur) dan kenangan yg paling aku takleh lupa bila sales waktu tu berkampung kat meja aku tgk aku siapkan benda tu (aku siapkan dalam masa 1 bulan benda ni) Aku mmg stress gilerlah bila diorg duk perati aku siapkan. Akhirnya siap gak dan dah bagi client pun (aku tak dapat pun kad raya dari client..menci!)

Setelah 3 tahun berlalu, tetiba projek tu ada masalah....setelah 3 TAHUN ya..., aku dah kat company sekarang ni dah 2 tahun dah...sekarang tetiba semua cari aku tanya pasal projek tu kat mana...HELLO, nama kawan aku pun aku leh lupa inikan pulak kat mana aku simpan projek tu...tu pun aku masih lagi keje dalam bangunan yang sama ngan company lama, kalu tak, menangislah korang cari mana aku letak projek tu....

huhuhuh leh tak kalu aku resign pastu keje lain pastu tukar no tepon? huhuhuh cam best ja....

2 comments: