Thursday, June 16, 2011

AKU BENCI NAK ANGKAT TEPON

Aku paling benci kalu pon opis ni ringging pastu admin kitorg takder. Tah camner akulak yg jadi org yg kena angkat tepon (TANPA gaji gitu)

Yang buat aku malas tu kalu yg call tu tanya benda yg aku tak tau...cari org yg aku tak der kat opis..pastu cakap benda tu penting nak tau gak...nak plak kalu libat Bos puang aku....BENCI DOWH...yang membuatkan aku benci adalah muka bos aku tu, selamba khinzir ja kalu aku salah jawab or transfer dia nak marah ker aku..BONGOK tak? Aku mana tau apa apa pasal company satu lagi..aku dah tau peduli dah...aku tau pasal company aku sekarang ja... benci gila rasanya....

Antara sebab kenapa aku nak tukar keje adalah sebab dialah..sebab lain ada gak..rasanya dah tulis dah sebelum ni huhuhuh....


Boleh tak aku nak wat gini kat dia? huhuhuu DEM

Bebudak opis yg lain leh wat kayu ja dgr pon ringging...Ba ba black shit tul... benci aku benci benci...kebencian ini bermula sejak pon aku turut berbunyi bila pon opis ringging..(dah setahun lebih dah) huhuhuhu

No comments:

Post a Comment