Monday, June 20, 2011

Kinabalu ooo Kinabalu.....mampu ker?

Huhuhuh...mood aku sekarang adalah mood serabut sebab ada banyak benda nak pikir. Aku ada 5 mini modules kena siapkan dan 3 Major Module yg juga kena siapkan dalam masa less than a month...maknanya dalam 8 modules ah ni....Dem.

Cara pengurusan keje terbaik ada delegate...so "Ally1 buat module 1, Ally2 buat module 2, Ally 3 dan seterusnya korang tahukan keje korang?, siap report balik kat ALLY tau?!" huhuhuh tetiba larik topik....

Cabaraan Menuju Puncak Kinabalu aku tinggal lagi sebulan ja...huk huk huk..mampukah aku menawan puncak tertinggi kat Malaysia ni? (Ni gunung/bukit pertama yang aku panjat seumur hidup aku OK)

Korang rasa aku leh sampai sini tak? huk huk huk..90% dari diri aku kata tak, 5% kata tak pasti, 5% lagi kata boleh kot...huk huk huk..so aku vote utk 5% terakhir tu....Chaiyok chaiyok..Fighting.
Aku bukan apa, korang tgklah saiz badan aku ni, bukan senang nak heret naik kinabalu nun, bab fit lagilah mmg mimpilah...huhuhu camner ni? ada tips nak tambah tenaga ker?

Ni gambo aku kat kundasang, betul betul kat kaki gunung kinabalu...huhuhuh kaki gunung dah sampai puncak nyer bila ek?..yang bawah ni view dari resort yg akan aku duduk nnt waktu 1st day sampai...nama dia Zen Garden..baru baru ni ada tanah runtuh sana...harap waktu kitorg duduk semua oklah.
Gambo kebun sayur...sebijik cam kar cameron...huhuhuh
Inilah dia gambo Gunung Kinabalu dari hentian rehat kat pertengahan jalan ke kundasang...tgk gambo ni mmg hati rasa semangat  yang amat, rasa cam mampulah sampai puncak tu...aku rasa kalu semangat aku kekal camtu, tak mustahil aku mmg leh sampai puncak yea tak?


Aku ke KK sebab urusan keje, so urusan keje dah abih, bos aku belanja kitorg jenjalan kat Sabah ni, so kitorg pilih ke Kundasang sebab pulau tak boleh masuk, ombak kuat huhuhuhu(kalu kitorg pi pulau mesti rancangan giler ni tak timbul yea tak?)..ni gambo kenangan kitorang kat sanalah.

AKU RASA YAKIN(huk huk huk rasa ja) YANG AKU BOLEH PANJAT....Ingatlh berapa RM yg aku abih nak bayar nak panjat benda ni ja huhuhuhu....(Bos....taja lah huhuhuh)....Harap next time entry aku tentang aku berjaya naik huhuhuhu....Wish Me Good Luck Then....

No comments:

Post a Comment