Tuesday, April 5, 2011

Shaini yang manja

Aku pelik tul ngan anak jantan aku yang sorang ni....nama jer lelaki tapi manjanya ngalahkan kakak dia. Tak boleh ilang dari mata dia langsung, bukan takat aku mama dia ni, nenek dia ngan pengasuh dia semua takleh ilang dari pandangan mata dia.

Aku ke pintu bilik, baru pintu lum keluar lagi dia dah start enjin. kalu aku keluar tu konpom dia akan kejar terjun tilam. nasib tilam bukan katil huhuhuh.

Semalam dia wat rekod menyusur (dia tak reti merangkak) dari ruang tamu sampai ke dapur sbb aku kat dapur nak wat susu dia. Dia leh nangis dari ruang tamu sampailah ke dapur. Aku biar jer dia nangis sebab aku malas nak layan dia huhuhuh. Dia nangis samapilah dia dapat pegang kaki aku, abih kotor satu badan. huhuhu kesian anak jantan aku yang sorang ni.



Kepada kalila, mama sayang kalila jugak, tapi adik tu manja sangat so mama tak sempat nak manjakan lala huhuhuhuh

2 comments:

  1. mnaje dene shaini... nak basuh pinggan pun nak kene kelek dia.. adoi la.. agaknyer klu ade awek, mahu nak tido kat umah mak mertua hari2.. hahahaha mungkinkah???

    ReplyDelete
  2. cis...mmmg teruklh kena bebel ngan ayah dia huhuhuh

    ReplyDelete