Monday, April 11, 2011

Meeting? meeting!

Meeting, aduhlah, aku paling bosan ngan meeting. Koranglak camner? suka ker meeting? Aku mmg tak suka lah meeting ni rasa cam bosan jer huhuhuhu.

Opis aku ni mmg tiap awal bulan ada meeting, takperlah aku pahamlah kalu tiap bulan kan tapi aku baru dapat tahu yang kitorang akan ada meeting every monday morning. WHAT?! aku dah rasa cuak dah.

mmglah biasa meeting setiap pagi isnin tu, tapi yealah kitorg ni kecik ja, staff teknikal ada 4 org ja kot, tak perlu meeting pun dah leh tahu apa yg berlaku. tanya direct ja. Kalu staff ada sampai 20 org mmglah susah nak jaga apa yg diorg tgh buat tapi ni 4 ja. Apa PM kitorg ni makan gaji buta ker? takkan tak nampak apa yg kitorg buat?.

Aku tanyalah sapa punya idea keji ni. KEJI ok KEJI sbb menganggu konsentrasi aku main FB ngan Youtube (Eh cam akulak yg lebih keji kat sini). Katanya bos aku punya idea, tapi aku rasa cam org lain yg bg idea ja, sorilah aku bukan apa aku kurang rasa percaya ngan PM aku ni, dia ni jenis tikam sikit huhuhuhu(jahanam tak aku?) huhuhuhu.....

OKlah aku nak kena pi meeting ni. nanti kalu ada hal yang aku sakit hati aku sambung huhuhuhu

No comments:

Post a Comment