Wednesday, April 20, 2011

Aku jadi nangka busuk

Aduyai....dah lama giler tak menjatuhkan diri di khalayak ramai huhuhuhu.....hari ni leh plak terjatuh terduduk kat depan tandas lelaki sbb on the way ker tandas pompuan.Dahlah ada sorang mamat ni tgh sedap merokok depan pintu tandas tu, nasib sorang, kalu group aku tak taulah camner.

Aku pi tandas sana sbb nak claim eskrem dari member aku yg aku tolong dia ngan form dlm fb dia huhuhuh pastu tak ingat nak gi tandas sana ada bendul, selalu nampak, tadi sebab ralik nak sms ker member tu dah lupa nak tgk jalan....

tahu tahu ja dah terduduk huhuhuhu gila malu....mamat tu mmg terus tanya ok tak, takkan nak kata tak...boleh jer berdiri sendiri walaupun terhenjut kira oklah tukan?

huhuhuhu mmg hari ni dalam sejarah ah, dahlah ayang nak balik dah malam ni, dah takleh ngadu dah huhuhuhu

Malunya akuuuuuu

No comments:

Post a Comment