Monday, April 4, 2011

Reject! Reject! Reject!

Apa perasaan anda bila kerja anda kena reject? Cam SIAL ok!. Oklah aku yang emo agaknya. Tapi kalu semua dah reject baik tak yah buat. benci tul.

Paling aku tensen bila wat slide show. Tak pernah nyer nak kena approve asyik kena reject ja. Dem!

Aku tgh wat brosur utk product kompeni aku, tapi aduyai, memula aku wat putih background, sepesen ngan satu lagi produk kompeni ni tapi kata teruk, hambar dan ntah apa apa lg, tapi brosur yg produk satu lg rilek ja distribute ke klien HAMPEh tul.

Aku pun menggunakan kekreatifan aku yg sangat hebat ni. Lalu terciptalah satu brosur yg berkaler dan lebih ceria. Oklah draft kena reject. Tapi bila dah aku ready nak print yg confirm errr dah print pun page depan dia, tetiba kena komplen ngapa amik kaler buat brosur? ngapa tak wat kaler putih ja..membazirlah apalah...Watdehel! aku dah print ok. lain kali cakap waktu aku tgh print draft yg berhelai helai tu.

Hish ni yg buat aku marah ni....pasni malas dah nak buat!

No comments:

Post a Comment