Thursday, April 14, 2011

Aku yang EL

Semalam aku EL...huhuhu bukan sengaja yea tapi aku terpaksa huhuhu....dalam pada tu sempat gaklah bgulor kejap....heh heh heh

Kenapa aku EL? kesnya semalamnya aku tetiba takleh bernafas, asal bernafas jer aku rasa sakit, aduh mmg penatlah aku rasa sbb terpaksa bernafas dengan berhati hati. Ayang akulak baru balik dari Kuantan, so dia sangat penat, jadi aku takleh mintak tolong dia urutkan belakang aku huhuhuhuh sian kat aku. Boleh jer aku mintak jugak dia urutkan tapi yealah sian kat dia penat drive jejauh lagipun aku malas nak dengar respond dia (ayang aku ni bukan jenis tunjuk caring orgnya).

Anak anak akulak boleh tak pakat tak mau tido, dahlah tak mau tido pakat memanjat atas aku, tangan memasing pakat menekan aku, bertambahlah semput aku dibuatnya huhuhuhu ayang aku waktu ni dah selamat dah dialam mimpi.

Pertama kali dalam hidup aku aku tetiba teringat mati (nampak sangat tak pernah insaf) tetiba aku terfikir kalu aku takder nanti sapa akan jaga bebudak ni. Dalam otak aku aku dah bayangkan ayang aku kawen ngan mak tiri diorg (Bukan bini org ker?) pastu anak aku dah tak rapat ngan keluarga aku (err ni lebih teringatkan pak ngah akulah, sejak mak ngah aku dah takder dia ni dah cam org luar aku rasa) Tetiba aku rasa nak pesan ker ayang aku nak anak anak aku mama aku jaga takpun mak sedara dia belah aku jaga. huhuhu tetiba jer rasa sahyu huhuhuh(Emo lebih).

Esoknya aku pergilah ke klinik cek. Tapi tahulah klinik kerajaan ni, ramai org so menunggu pun lama, dahlah pon aku tak leh call out( malas bayar bil) adik akulak ada meeting. Sebab tu aku tak suka ajak org pi klinik, malas jugak nak inform (Ayang aku pun tak tau aku pi klinik). dari kul 8 pagi sampai kul 10 baru turn aku, pastu kena Xray dulu, jadi aku budget adik aku nnt lambat. Disebabkan dia tunggu dlm keta, so aku mengharapkan dia call aku, tapi boleh ak timenilah pon dia nak abih bateri hampeh tul. Aku gilah kat keta suruh dia balik umah kabo ker ayang aku amik aku kat klinik pastu suruh dia terus pi keje ah. Lepas siap sema kat klinik aku menunggulah kedatangan ayang aku.

Disebabkan hari dah dekat kul 11 jadi aku amik keputusan utk EL ajer. Bukan apa aku pun dah penat nak bernafas secara normal so baik aku amik cuti ja. huhuhuhu

Tapi dlm pada EL tu aku sempatlah aku ker bank siapkan urusan tertangguh selama ni huhuhuhuh. (ngulor ah tu maknanya)

Hari ni aku kena siapkan keje yg deadline dia esok huhuhuhu. DEM

No comments:

Post a Comment