Tuesday, September 24, 2013

Kecewa...devastating

Semalam aku dapat emel yang paling best dalam hidup aku....aku menang hadiah saguhati dalam pertandingan fotografi yang dianjurkan oleh opis aku....yealah..memanglah hadiah saguhati ja...tapi nilah benda paling best bila masuk bertanding....

apa? korang kata bukan juara pun? hey! (in high pitch) aku memanglah nak jadi juara..tapi bila tengok peserta yang lain ....tak mungkinlah aku menang kot..aku dahlah takder skill..nilai seni tu lagilah tak ada. So aku hanya harap dapat hadiah ja..saguhati pun tak pe.

So...disebabkan aku dapat hadiah...so diadakan majlis penyampaian hadiah...ko gila..last sekali aku dapat hadiah waktu sekolah rendah kot...sekolah menegah tak pasti masa bila aku naik pentas menang hadiah huhuhuhuh.

korang leh imaginelah betapa exitednya aku nak amik gambo ngan mock cek..oh lupa cakap hadiah dia wang ringgit ya...walaupun tak banyak tapi tetap duit huhuhu.seyes aku sangat excited..seharian aku berbunga di hati nak pi majlis tu...sekalinya...dem betul...ada announcement to be made by top managementlah plak.

bak pe aku gi jugak announcement tu? ehem ehem..sebagai warga kerja dari department paling berdisplin dan berdedikasi yang ada kat kilang ni..aku telah diberi kata berbaur amaran yang aku kena gi jugak ...ayat dia taklah direct kata amaran...tapi kalu dah ayat dia..kalu tak gi nanti tak paham dan tak ada sapa akan terangkan takkan ko nak buta hati tak pergi jugakan?

so aku telah tak jadilah pergi majlis penyampaian hadiah tu...yang aku rasa terkilan tu..announcement tu aku leh dapat rumusan dari geng geng aku ja..tak yah sesusah pun...tapi yealah..aku jugak yang bodoh..aku patut gi naik keta ja...memang sempat sangat kalu aku drive..haih..memang tak ada rezeki aku..





ni mock cek dak opis aku...kalu korang google nama dia kompom jumpa sapa tuan dia hahahahha....

aku tahap nak kan jugak mock ni..aku sanggup pi cari PIC majlis ni..duk mintak ngan dia bg mock cek tu...dia kata ok ja..tapi masalahnya aku kat Utara dia kat Selatan...tadi pun OCS ngan dia tak dapat konklusi pasal masa bila nak amik benda ni. Gila senti mental value kertas ni bagi aku huhuhu.... anyway TQlah pada PIC tu... anda memang mesra pengguna...memang layak duk corporate communication dept. (Aku tak tahu pun upa PIC ni camne..tapi orgnya sangat baiklah)

so..korang nak tengok gambo yang aku submit? gambo yang tahap memang layak saguhati ja...tu pun aku rasa sebab tak ramai pesaing..kalu tak memang tak dapat langsung hahahhaha

hahahaha...nilah model aku...kucing paling gedik pernah aku jumpa huhuhuhuhu.....aku anto pun 3 ja..aku patut anto 20 keping...barulah peluang tinggi sket hahahhahah....deng..

meh layan lagu ni plop...kalu juara syoklah..memang kalau aku kaya sungguhlah...tapi sekarang aku koya ja yang lebih....





oklah...aku perlu belajobanyak lagi tuk amik gambo yang baik....sekarang lum layak nak panggil diri photographer....




No comments:

Post a Comment