Saturday, September 7, 2013

hmmm... susah tul



Aku cukup tak suka kalau aku chat tapi orang belah sana tak nak layan..sapa yang suka yea dop?..haih nak wat guana semua tu hak individu.

Aku ada sorang ni,..ala X kawan aku tu yang aku tak patut peduli hal diorang tapi last last aku amik tahu gak...dan X dia ni dah jadi kawan aku. kitorang sokmo ja chat, tapi dulu dia chat ngan aku sebab nak korek pasal kawan aku ni.

so dia dah isytiharkan yang kitorang ni kawan..so kawan oklah, kita takkan nak cari musuh plak, yea dop?tapi yang aku tak tahan, tajuk yang interest dia hanyalah pasal kawan aku, selain dari tu dia tak mau atau kata lain dia kurang minat nak cerita.

bila pikir balik yea juga...itu saja kot based frenship kitorang selain dari dia adalah ketua ayang aku. Apa saja lah yang dia boleh cerita ngan aku...so jadi masalhnya aku jerlah kot...aku suka berborak..tapi aku takder orang nak bercerita... yang ada dak opis aku.

cukuplah 12 jam aku bercerita ngan dia tiap hari, takkan sampai sabtu ahad ngan malam pun aku nak cari diorang lagi. So aku cukup suka kalau ada orang nak chat ngan aku...tapi malangnya takder. Si X ni ada ja chat ngan aku tapi tajuk dia tu jerlah...kalu ada tajuk lain pun chat tu hanya tuk 3 baris..yang lain dia akan end dengan hmmm ja

Kenapa aku cakap pasal dia ni? sebab dia sorang ja yang aku rajin chat despite dia hanya balas ngan hmmm ja... org lain semua super busy... ayang aku pun bukan boleh chat sangat...nak tepon pun susah.

Ayang aku jugak bukan jenis suka bercerita, hanya aku sorang ja yang bercerita...tu pun susah nak dapat feedback...so kat sini jerlah lagi tempat aku nak bercerita.

Aku takleh nk bebas kata ngan X ni, tiap kata aku mungkin akan influence judgement dia pasal ayang aku. batasan camni lagilah menyebabkan banyak topic takleh cerita...tapi apa nak kisah...jelas dan nyata topic yang dia minat hanyalah pasal kawan aku. Aku ja yang bodoh kat sini...sebab takder orang nak borak punya pasal tak kisah apa pun...

oklah cukuplah aku buat sampah kat sini... pasni aku nak cerita pasal kaki ayam pedas ala korea...hihihih...

sekarang korang ;layan OST The Master Sun...aku tengah gila pasal ni sekarang..semua post aku aku akan end ngan OST dia hahahahhaahahah

No comments:

Post a Comment