Thursday, April 18, 2013

saya tak mengundi...

tahun ni aku sebenarnya beria sangat nak gi mengundi...siap mintak cuti awal ngan leader aku sebab nak ngundi...korang tahulah kalu time ngundi ni jem dia kalah CNY tau...

PRU12 haritu aku dah duk kat kl..so aku merasalah balik Kuantan tuk mengundi punya pasal...ngan tengah ngandungnya aku balik ..memang best giler sebab tu first time aku jadi pengundi hihihi

tahun ni pun sama...tapiiii disebabkan SPR kita bijak sana...so aku akan mengundi tuk adunLangkawi hihihihi...hilanglah 7 undi dari keluarga pakcik Sabari....sapa suh pilih tarikh ngundi.sama ngan tarikh family day aku...dah aku takleh gi ngundi..

bakper tak kansel ja trip?...wah wah wah... sesuka ja nak.suh aku kansel..sapa nak bayar semua booking yang dah dibuat? event ni bukan tuk aku 4 beranak tapi tuk kerabat pakcik Sabari...dalam 17 orang termasuk baby tau...

trip ni dahlah nek kapal terbang...takkan aku nak sedekah wit kat Air Asia nun pulak....ingat aku kaya ker?..ehem hem..sori teremolah plop...

so pru 13 ni kalu parti aku pilih kalah..adalah sebab tak .cukup undi dari aku dan keluarga aku hihihihi....

antara calon adun Langkawi yang akan aku undi adalah

1. Dato Coklat (parti forrero)
2. Cik kain batik (parti kain)
3. cik Luminarc(parti pinggan)
4. en. Gamat (parti gamat -calon yang dijangka menang besar)

so..anda yang lain...jangan lupa pergi mengundi yea... hihihi

please ignore the date stated in the vodeo...

2 comments: