Tuesday, April 2, 2013

happy birthday to me...

hari ni genaplah umur aku 30 tahun...tahniah kepada diri aku sebab dah menginjak alam dewasa alias alam tua...

dan pada hari ini aku sambut birthday aku kat umah tanpa suami tercinta dan esok pulak aku dah apply annual leave...aku x tahu nak buat apa esok...

malam ni aku pre celebrate birthday aku kat KPJ kajang sebab aku kesian tengok adik duk batuk dan muntah. ..tapi standardlah jawapan doktor...batuk biasa ja tu...

sekarang aku tengah ngajuk ngan anak lelaki aku...tak tahu dia nak apa..kejenya asyik nak ngamuk ja...tahulah tengah demam tapi tak perlulah nguk cam tu...

hari ni aku melalui hari hari terakhir di usia 29 tahun dengan bekerja sampai o.t..weee seronoknya hidup aku...sedih dan sayu rasa hati ni...mungkin sebab pms maka hati aku lebih sensitif dari biasa..

yang lagi membuatkan aku rasa lebih tertekan sebab aku terasa ada segunung raa yang aku tak mampu nak luahkan.....tambah lagi dengan perasaan seperti nak demam..raa suffocating tapi aku tak mampu nak mengmc kan diri aku...

adakah betul jalan kerjaya yang aku pilih ni? kenapa aku rasa terlalu penant?...

mungkin sebab aku sorang kat sini..pada malam hari lahir aku dengan anak anak yg sedang merajuk dan mengamuk dan yang penting tanpa suami disisi menyebabkan aku rasa terlalu sunyi. ...

I dun want this kind of birthday....

No comments:

Post a Comment