Tuesday, April 30, 2013

I make a shit

sekarang aku tak tahu aku nak merempan ataupun tidak.....tapi walau macam manapun tu mmg kesalahan aku....

aku ada tugasan dimana aku kena buat keje yang bolehlah dianggap bodoh dan remeh...keje yang tahap kerani punya keje iaitu mengupload dokumen secara rutin...

aku dan grup aku memasing dah ada tugas yang sedia tak tertanggung..tetiba kami dihadiahkan tugasan yang memerlukan komitmen seperti ini...dan sebenarnya kami semua merempan memikirkan tentang tugasan tu...

hari semalam isnin adalah hari tugasan aku...dan hari semalam adalah satu satunya hari aku balik awal sebab aku nak pi berjalan ngan adik aku ateh and that day juga aku leh lupa nak wat tugasan aku..

pagi ni baru aku perasan yang aku tak buat tugasan aku..I felt so dem stupid..after siap buat keje dengan pic dari jepun sekalinya leader aku notis yang ada sesuatu terjadi kat benda tu..

double dem and shit..and she asked me what happen and I tell her what happen...so apa lagi kenalah aku amukan naga... dan minggu depan aku kena buat laporan dan countermeasures to avoid this kind of shit happen again...

seriesly aku memang nak nangis tadi...silap..memang aku dah nangis pun...aku paling tak suka kalu aku buat salah dan kena sound secara camtu...sebab tu aku patut tolak ha kontrak tu sebab benda shit camnilah aku rasa kontrak tu menyebabkan aku rasa lagi dem.

tanpa kontrak tu aku tak rasa aku patut nangis atau rasa bersalah sangat..tapi sebab aku ada kontrak..aku memang perlu takut. rasa cam nak pi pulangkan duit tu dan batalkan kontrak ...

aku benci rasa ni...DEM

No comments:

Post a Comment