Saturday, December 3, 2011

Mr CCQ after plastic surgery

Hari tu aku kan ada cerita yang mr CCQ aku tuh cermin dia retak...disebabkan aku takut kalu aku drive lelaju cermin dia burst, maka aku telah terpaksa membawa Mr CCQ pergi ke spitalnya dan buat pembedahan plastik dengan menukar cermin depan kepada yang baru dan yang ORI.

Bos aku tegur kenapa tukar ngan cermin ori, huhuhuhu bagi akulah kan, baik aku pakai yg ori sebab dia double layer dan tak burst out terus bila kena batu. Aku dulu pernah ada kancil...waktu tuh kancil tuh baru ja keluar dari kedai dalam 2 minggu. Ayang aku pun ajak aku dan kawan aku pi pantai sepat jenjalan, sekalinya baru sampai ker kempadang perdana, cermin tu terus meletup. Aku duk depan waktu tuh, nasiblah tak masuk mata serpihan kaca tuh...kalu tak butolah den.

Disebabkan kejadian tuh, aku agak takut bila tgk cermin CCQ retak, takut dia meletup, tapi bila aku rasa cermin dia, tak terasa keretakan tuh kat luar, so should be ok. TAPI....mana best bawak keta cermin retak, nnt orang pandang....cit...padahal dalam keta dah rupa lori alam flora dah.

Lepas tukar cermin keta, aku asyiklah duk jumpa orang ngan cermin crack....depa cam rilek ja ngan kondisi cermin depa huhuhuhuhuh.....aku ajer ker yang mengada ngada kat sini?....tapikan, nasib baik aku ada insurans cermin, kalu tak mmg konpomlah aku tak tukar cermin tuh, sebab harga dia rm614 yang ori.....dem!

Lepas nih dah tak bleh dah nk bawak lelaju belakang keta org lain huhuhuh...

No comments:

Post a Comment