Thursday, December 8, 2011

Speaker on Dinner event? hang dah hilang akal apa?

Malam nih patutnya ada dinner event kat Crystal Crown Hotel PJ. Tang mana duduknya hotel tuh aku pun tak tahu lagi nak suruh aku pergi. akai ada ka? huhuhuhuhu

OK teremo plop, aku benornya tak kisah pun nak pergi bagi penerangan pasal produk CIBS kitorang nih. Aku dah tahu yang aku patutnya bagi speech tuh sebab hanya aku sorang ja yang tahu pasal benda nih, nak harapkan PM aku? alasan dia haruslah dia dah lama tak sentuh pasal benda nih dan dah lupa kekononya, tapi aku rasa bila dia bukak mulut ja automatik cam dia paham benor dah pasal sistem.

Bos aku patutnya present pasal benda nih, tapi dia ada hal lah plop malam nih so dia takleh pergi, automatik second person inline haruslah PM aku. Kokan dah dibayar gaji yang mahal tuk jadi PM so memang tugas kolah tuk hafal dan paham produk yang ko manage tul dop? So kalu dia tak mau pergi maknanya tinggal aku jerlah untuk meneruskan benda nih...ok tak kisah pun.

Aku memang suka ja nak bagi speech kat public nih huhuhuh almaklumlah, akukan giler glamer, nak plop malam tuh mesti ada ramai player yang pergi, so lagilah seronok nak bagi speech huhuhuhuh tapi yang buatkan aku sakit hati dan membantutkan niat murni aku tuh ialah bila aku dengar kata2 PM aku.

Disebabkan bos aku takleh pergi, so dia kena call organizer inform kitorang takleh bagi speech, just sponsor RM ja. So aku dengarlah dia bagi alasan dan alasan lagi ker organizer kenapa dia takleh buat speech, dan antaranya sebab kitorang bercakap dengan term yang berbeza (memang tul pun, depa cerita pasal engineering kitorang pasal IT). Pass habis dia cakap ngan tepon, aku tanyalah baguslah alasan akak bagi, pastu DANG dia balas.

Korang tahu dia cakap apa? dia cakap yang dia tak mahu pergi sana cerita ngan semua player tuh dan kemudian memalukan diri DEM, gila hampeh bila aku dengar dia cakap camtuh. habis tuh yang ko sesedap ja suruh aku bagi speech jugak tuh apa hal? so akulah yang gantikan tempat ko memalukan diri depan player sana? Aku mmg hanginlah dengar ayat camtuh, dahlah aku tgh PMS nih, lagi mahu tambah ker?

Akhirnya sales kitorang kena present benda nih. Yang nih lagi sorang, langsung tak amik tahu pasal benda nih, nak kena present esok nya barulah terkejar2 cari aku suruh terangkan adehlah. memang sakit hati tul rasa.

Malam nih kena ada sorang wakil pergi, dan alasan PM aku sebab dia dah kawen takleh pi, adeh alasan mmg tak bleh blah, kalu dia tak mau buat tuh memang dia bagi bebanyaklah alasan, dan bagi plop time aku takleh terima semua nih sebab aku tengah mood nak period nih...semua benda adalah hanya akan menimbulkan kemarahan kepada aku.

Aku rasa adik aku yang kena pergi malam nih, ganti tempat aku. Seriesly aku memang nak bagi speech tuh, tapi ego aku menghalang aku dari buat semua nih, biarlah aku bagi ego aku menang kali nih, aku nak tengok camner rasanya bila ego kita menang.

Kalu ada yang baca nih kenal PM aku, korang simpan sendiri jerlah apa yang korang baca nih, aku hanya tulis benda yang aku sakit hati kat sini ja. yealah kitakan seopis, mesti jumpa selalu, dan aku jugak manusia, aku pun tahu nak ngamuk gak huhuhuhuhu

hari ini yang DEM

No comments:

Post a Comment