Saturday, December 10, 2011

Lee Jang Woo


korang nampak couple tuh? huhuhuhu depa nih pasangan rancangan kawen olok olok kat korea iaitu We Got Married. Rancangan ni akan pilih sepasang artis kemudia depa nih akan berlakon yang depa nih dah berkahwin...ala ala cam realiti TV gitulah, dan pasangan yang aku tengah layan sekarang ialah Woojung couple kombinasi Lee jang Woo(lelaki) dan Eunjung T-ara (pompuan)....

Aku pun tak ingat camner aku leh tertengok video pasal depa nih, tapi bila aku dapat tahu depa nih pi honeymoon kat Club med Cherating, lagilah aku gila nak tahu huhuhuhuhu dan akhirnya nilah ni antara rancangan yang aku duk gigih mendonlod kat opis dan opis mate aku jugak, tapi dia tgk couple lainlah, mestilah artis kesayangan dia Hyun Joong SS501 tuh.



Nilah Hyun joong.


Couple paling lama bertahan dalam rancangan nih Khuntoria (Nickhun 2PM & Victoria) giler lama depa berlakon kawen 1 tahun 3 bulan tuh. Duk umah bersama (sekali ngan krew ya) wat adegan suami isteri (bukan yg part tuuuttttt ek) kalu takder perasaan gak aku tak tahulah nak cakap apa. Tapi aku tengok video setiap couple yang dah habis kontrak dia, sema pakat nangislah dan sema cakap walaupun hari2 ingatkan diri ni hanyalah lakonan tapi, depa tetap menangis gak huhuhuu adehlah.


Video nih Lee jang woo berlakon tuk sepupu dia Hwanhee penyanyi tuh, and part dak lelaki muda peluk pompuan tuh adik pada hwanhee Seyong...memang bagus tuh wat video, jimat budget semua angkut sedara mara ja, tapi yealah, ada rupa, orang kenal, bakper nak panggil orang lain yea dop?

Lee jang woo nih aku kenal dia waktu cerita Smile Donghae main kat tv hari tuh, memula aku suka kat dia tapi lepas tuh dia start jadi watak jahat so aku kenalah pilih hero yea dop? so aku pun dah nyampah ngan dia dan news pasal dia masuk WGM nih aku dah tahu lama dah, tapi dia aku tak minat dan isteri dia pun aku tak minat sebab cerita Dream High dia jadi jahat huhuhuhu so aku wat tak peduli walaupun adik aku duklah inform kat aku pasal nih.

Dah tengok rancangan WGM nih barulah aku minat kat dia, dan yang part kelakonya waktu aku tak suka dia dulu, aku selalu cakap anak lelaki aku tuh muka dia cam ji jang wook tapi adik aku duk berkeras kata anak aku cam Lee jang woo nih nak plop tang mata juling dia huk huk huk adehlah.

No comments:

Post a Comment