Wednesday, December 7, 2011

X-Factor Aura Membara

hahahhaha rasa cam dah lama tak wat keje giler review video clip nih...hari nih aku nak review video clip X-Factor aura membara. Kumpulan nih wujud waktu aku sekolah menengah lagi, teori KRU cam biasa, jual rupa dan heh heh heh depa nih memang hensem dan comel tapi aku taklah sampai giler kat depa cam aku sukakan TOP, Lee jang wok (Donghae, warrier Baek dong soo) dan sekarang Lee Jang Woo a.k.a dumbjin, tapi kalu depa wat show kat Kuantan Parade aku pi jugak

Antara lagu depa yg paling aku ingat 7251364  hahhaha rasanya tul doh nih..." ku cuba 725 1364 gagal dihubungi, sila tinggalkan pesanan suara selepas nada...." memang klakolah lirik dia part tuh...tapi aku ingat sampai sekarang. Dedulu kumpulan nih ada 5 orang sekarang nih ada 3 ja, tapi oklahkan.

Lagu baru depa nih aku tertengok kat astro, cam besalah tv kat umah aku tuh hanya ada tayangan kartun ngan korea ja kalu bukan seba TERRRR takder nya nak perasan.







Komen aku:


Ahli Grup:
Dulu kumpulan nih asal dia 5 orang, dan pastinya semua good looks lah, tapi sekarang depa hanya tinggal 3 ja, lagipun semua dah bukan umur remaja lagi huhuhuhuhu.


Suara:
Bagi aku diorang nih boleh nyanyi, sedap ja hahaah( biaskah?)

Outfit:
simple

Konsep:
Pop

Video:

Bagi aku video nih nice. 1st time aku tengok aku boleh tak cam Zach...dia just pakai kemeja ngan sun glasses pastu duk lah cakap ngan henpon dia, dari mula lagu sampai habis.....tapi nampak sangatlah smart sampaikan aku tertanya tanya siapakah beliau.

Yang buat aku konpius pasal video nih adalah budak kecik tuh. Siapakah dia? adakah dia anak diorang? kenapa dia duk ngorat dak pompuan tuh and berada di mana saja ahli X-factor berada. Aku rasa tujuan budak tuh hanyalah tuk memastikan kredibiliti dan kekacakan ahli X-factor yang lain tidak tercabar. Yealah, kalu model lebih encem dari kumpulan tuh camno penonton nak perasankan depa yea dop?

Start video nih, si danny cakap dia tunggu kawan dia datang tolong dia sebab kereta dia rosak, tapi aku tengok sampai habis video tak datang pun kengkawan dia last sekali dia yang pi cari kengkawan dia. Yang si zach pulak, dari tadi bergayut ngan tepon, dia bergayut ngan siapa sebenarnya? ngan Danny kah? atau ngan Mak diakah? tetapi dia kelihatan sangat stress ngan tepon dia tuh.


Yang sorang lagi tuh plak cam keje kat gym tuh duk latih dak pompuan ngan budak kecik, tapi ada jugak banyak scene dia duk depan cermin, adakah dia rasa dia comel? tapi dia memang comel pun hahahah.

Overall teknik pengambaran bagi aku cantik sebab lain sket dari biasa, tapi jalan cerita dia aku konpius sket, mungkin ada maksud lain kot huhuhuhu.

No comments:

Post a Comment