Saturday, November 19, 2011

Cermin Mr. CCQ retakk...crack crack crack...


Apa kaitannya video nih ngan cermin keta aku retak? hanyalah lirik dia part Crack crack Crack...yang lain takder kaitan beside dari aku nih memang fan Big Bang -VIP huhuhuhuh...dush dush dush...tak sedar dah tua dem!

Isnin hari tuh (14 Nov) aku nih kenalah pi meeting kat Jalan Kebun kat Shah Alam nuh, dahlah gila seksa waktu nak melintas jalan lepas habis meeting tuh...gilerlah banyak lori, dahlah jalan bukan highway, memang tak sanggup aku nak nyeberang jalan dia....tapi Alhamdullilah, leh gak melintas,,,akhirnya.

teruskan perjalanan cam biasa balik opis, tapi sampai ja kat total Kesas yang dekat ngan Bukit jalil tuh, ada batu terpelanting dari keta depan lak...ting kuat bunyi dia, ingatkan takder apalah, sekalinya pass ja tol aku tengok dah ada garis kat cermin keta aku...

Boleh tak, tadi kat Shah Alam, jalan dahlah berlubang teruk, lori banyak, takder plak nak terkena batu. Nih jalan highway, takder keta banyak, tapi kena batu pastu crack lagh pulak....lagi sakit hati sebab kena waktu balik dari meeting...tengah dalam urusan kerja (ehehm ehem..ikhlas tak keje nih? huk huk huk ).

Sampai ja kat opis teruslah wat kecoh..heh heh heh, nih harus dilakukan agar dapat simpati dari bos. Bos suruh pi tukar, tapi mana ada duit huhuhuh. Korang tahu tak, harga cermin tuh yang ori (double layer kata depa) adalah RM614 dan aku hanya insured kan cermin keta aku (nasib insuranskan) hanyalah RM 300...adeh mana nak cari lagi rm314 nih...mencinya rasa....

Katanya, kompeni akan bayar balik ker aku wit repair cermin tuh sebab pecah kerana wat tugasan...huhuhuh harap2 betullah, sebab PM aku pun cermin keta dia kena pecah waktu pi meeting kat client site dan bos bayar balik kat dia harga cermin tuh huhuhuhuh.....

Ya Allah, kalau rezeki ada di langitMu, turunkanlah dia, kalau ada di lautanMu, timbulkanlah dia, kalau haram, sucikanlah dia. Ya Allah, murahkanlah rezekiku ini...Amin

No comments:

Post a Comment