Saturday, December 3, 2011

Me as an S.A

Aku hari tuh kan ada apply keje lain...tapi tak dapat huhuhu mungkin sebab bukan rezeki aku kot...tapi at least aku dah cuba, yea dop?...

So sekarang aku teruskan jugak ngan keje aku sekarang, aku memang takder masalah ngan keje aku, tapi aku dah hilang fokus dan aku dah tak tahu mana hala tuju yang aku kena bawak diri aku nih.... dan akhirnya sekarang keje aku adalah sebagai SA cum programmer cum receptionist cum telefonis huhuhu nasib akulah.

Sebagai SA, keje aku adalah gi client dan tanya aku depa nak pastu terang balik ker SE yg lain...a.k.a adik aku dan abg beso. Aku akan pi jumpa client, dengar, absorb dan terang balik kat depa kalu requirement tuh achievable ker tak. Balik ker opis, aku terang plop ker adik aku apa yg dapat dari client. Tapi yang peningnya adalah team yg lanlah, sebab nih projek depa, so aku tak yah wat programming tuk depa, aku hanya inform apa yg client nak.

Tuk project aku sendri, cam dah nak jadi gajah putih ja aku tengok. Aku patutnya pi ker Sarawak tapi entahlah jadi ker tak. Initiatif aku sekarang adalah siapkan jugak system yg aku tgh buat sambil wat tuk system satu lagi

part plg best jadi SA adalah bila dapat claim mileage....huhuhu memang syok ah dapat wit tambahan nih walaupun sebenarnya tuh guna wit ko dulu patutnya huhuhu....

sekarang nih kita tengok dulu camner prestasi aku sebaga SA tuk bebulan akan datang...silap hari bulan aku akan terus jadi sales entahnya huhuhuhuh

No comments:

Post a Comment