Wednesday, February 23, 2011

Kancil pink BKF **** yang BODOH!

Kepada cik driver,
                Ya cik driver, Apa khabar? keluarga semua sihat? sedap makanan pasar malam semalam? mesti bestkan jenjalan kat pasar malam? PALA HOTAK ko. Kenapalah ko ni sangat bangang sekali. Aku sekarang ni rasa sangat sangat benci ngan ko. Dahlah keta ko kancil yang dah nak luntur kalernya eee geram tul tapi takperlah tu keta kokan yang aku geram ni aku nak tahu ko ni amik lesen kat mana ha?! Ko tahu tak jalan kat seri putra tu kekadang banyak ketanya? Ko reti tak? Dah ko tahu ada pasar malam mmglah keta ada banyak takkan tu pun tak tahu. Shopping seronok ek? Dah langgar keta org sori pun tak reti nak cakap.

                Ko tak tahu ker bahaya ikut rerapat ngan orang depan. Kalu ko nak ikut rapat keta orang lain tu aku tak kisah ni keta aku. PAHAM tak? Keta AKU. Bukan keta ayang aku. Keta AKU. Hishhh geram tul. Kalu ko ikut rapat tapi terer cam aku lainlah. Ni cam baba black ship jer aku rasa ko drive. Bergegar tau keta ku ko langgar belakang dia. Ko tahu tak bergegar?! Sampai aku sempat melatah tu memang terasa gegaran di usus akulah maknanya ko tahu tak?!

                Ok fine ko tak sengaja. Sebab apa? Sebab ko lesen beli kot? Belajar tak abih. Hish takperlahkan human make mistake. Tapi bila aku park tepi jalan check keta aku ok tak ko boleh pandang pastu blah jer camtu. Siap senyum dalam keta lagi. Wei ko tahu tak aku lum tgk lagi keta aku tu ok ker tak. Nasib aku tgh riba anak aku kalu tak mmg aku turun tgk sekali apa jadi kat keta aku. Dahlah tak say sori. Kalu berenti saya sori ok gaklah. Aku leh ah terima ni nonong jer blah. Dahlah duk area Semenyih sana (yea aku aim ko sampai ilang dari pandangan mata aku) kalu boleh aku nak ikut sampai habis tapi what the point baik aku balik check apa jadi kat keta aku. Insuran keta ko pun lum tentu leh cover damagenya kalu teruk tau.

                Nasib baik keta aku takder apa apa. Aku ngan adik aku bayar sendiri tau wit keta tu bulan bulan, ni bukan pakai wit ayang aku, kalu wit dia aku tak kisah sangat hahahah. Lepas kalu aku jumpa lagi keta ko mmg siaplah ko kena aim ngan aku. Aku tak kira. Aku ni pendendam tau. Kalu aku jumpa rasa cam nak calarkan jer keta ko tapi tak patutlah plok sbb takkan nampaknya hasil seni aku kat keta ko tu.

                Lain kali belajar drive tu bebetul sikit. Jangan follow org depan rerapat kalu ko tak reti bawak keta or brek keta ko tu dah tak secengkam waktu baru beli dulu. Lagi satu kalu ko nak sondol jugak jangan sondol keta aku. Aku gilah sondol BMW ker HONDA ker tgk apa diorang cakap kat ko plak. Mentang keta aku biasa jer so ko takyah ah amik tahu apa jadi?. BODOH tullah. Geram tul aku ngan ko ni…

Aku yang ko sondol ketanya.

No comments:

Post a Comment