Thursday, February 10, 2011

Aku Sakit Kepala!!!


                Hari ni kau mulakan hari dengan mood yang malas (like always) tapi taklah malas sangat Cuma sbb anak aku terjaga dan mengamuk pada pukul 4 pagi jadi aku terpaksa tidokan dia balik huhuhuhuh. Ngantuk giler aku. Nasib ayah dia ada.
                Yang aku tak tahannya, dan dan lah plok sakit kepala. Huhuhuh camner ni? Hati dahlah malas nak pi keje. Pastu kepala pulak sakit. Disebabkan keta ayang aku pakai sebab keta dia dibantainya langgar divider pastu keep secret kat aku almost seminggu lebih gaklah. Nasib dia tak apa apa. Jadi tak dapatlah aku wat muka kesian pi klinik lalu meminta sekeping kertas berharga bernama MC hohohoho. Nasib aku ada bekalan ubat. So telan sebijik tapi dah hamper setengah jam belum menampakkan hasil lagi. Huhuhu cedey.
                Opis aku ni dipenuhi orang sakit. Kalu takat nak panadol tu hampir semua ada stoklah. Aku lagi hebat sbb aku pakai pain killer huhuhuh. Ada sorang senior aku tu lagilah, dalam seminggu tu mesti ada satu MClah yang dia dapat. Aku pun pelik camner dial leh dapat MC yang sangat banyak tu. Bukankah kalu macam tu dia dah patut pi duk spital sana? Doktor tak pelik ker dia asyik sakit jer? Huhuhu. Kebaikan untuk dia ialah cuti tahunan dia tak akan habislah camtu huhuhuhu.
Wah camner ni? Aku masih sakit kepala…NAK CUTI! NAK CUTI! NAK CUTI!

4 comments:

  1. gilo mu... MC setahun entitle 14 hari je lah sorang. habis MC kena la tolak AL lol

    ReplyDelete
  2. ahahah aku tak jumpa pun clause tu kat opis ni huhuhu....

    ReplyDelete
  3. Ngeee~~ post ni dibuat pada 9 february~~

    ReplyDelete
  4. post ni ditulis semalam sepatutnya tapi tak tau apa kena ntah ngan server benda ni date memang asyik salah jer...mengong doh benda ni

    ReplyDelete