Wednesday, February 16, 2011

bila ayangku ngamuk


12 feb 2011
  Kejadian ni berlaku kat Seri Putra, kat satu restoren kat sana. Pagi tu kitorg on the way nak ke Cameron highland so kitorang breakfast dululah kat restoran tersebut. Disebabkan meja semua penuh terpaksalah kitorang duk kat meja paling hujung sekali.

   Dari memula melangkah masuk ke kedai ni kau dah Nampak couple ni cam mesra alam jer berdua. Aku wat tak tahu jelah, yealah orang tengah asyik bercintakan biasalah. Malas aku nak layan. Yang girlnya pakai tudung, putih budaknya tapi aku tak nampaklah cantik ker tak.

   Kitorang duk kat meja depan diorang. Aku duk membelakangkan diorang manakala ayang akulak duk ngadap diorang.  Aku perasan semua pekerja kedai cam tengah tgk sesuatu tapi kau malaslah nak pusing  tengok. Ayang aku dah start buat muka, siap complain kata yang lelaki tu huduh huhuhuh. Anak akulak tak nakmakan asyik nak tgk apa org belakang aku buat.

Aku tak heran sangatlah ngan kalila tu sebab dia memang suka kacau org lain pun. Ayang aku duk cakap yang org belakang asyik bermesra jer. Dia marah anak dia tengok adegan diorang huhuhu, aku ingatkan takder apalah yang pelik sangat. Pastu aku suruh ayang aku pi bayar.

   Dia bangun past uterus dia tending kerusi budak tu. Dia siap jerit  “korang buat apa ni! Tak malu ker?!” aku memang terkejut beruklah. Memang tak sangka ayang aku akan melakukan adegan tersebut. Aku tahulah yang dia jenis musang, Nampak senyap tapi kalu ngamuk mmg sakanlah. Sebab tu aku malas nak wat dia marah sampai tahap ngamuk. Semua orang dalam kedai terkejut tgk adegan ayang aku. Salah sorang pekerja kedai tu (entah tuan punya kot) cakap kat aku dah lama sangat diorang camtu. Aku mmg dah nak mula malu dah. 

   Pastu aku Nampak girl tu blah dari kedai tu. Sebenarnya dari kitorang sampai diorang dah habis makan. Sampai makanan kitorang dah habis pun diorang tak balik lagi ( makanan sampai lambat tau). Dalam keta ayang aku pun cakaplah yang diorang tu bukan takat peluk peluk segala tapi siap cium cium pipi. Nak kata baru kawen tak macam pun. Lagipun kalu diorang dah kawen mestilah yang lelaki tu dah defend dah perbuatan diorang ye tak? Dah halal nak takut apa. Huhuhuhu.

  Tapi seriously after that aku rasa cam tak best jer nak pi Cameron. Rasa cam nak duk umah jer tak yah pi jenjalan. Tapi last last kitorang sampai gak Cameron ngan pangkor.  Gila aku wat keje camni pada hari bekerja lak tu. Huhuhuhuhu. Sori bos.

No comments:

Post a Comment