Thursday, March 13, 2014

fabulous cat...rimas

sekarang ni dalam otak aku hanya nak lari ja...aku takmo duk sini sekarang....takmo ngadap sema ni...takmo takmo takmo....

seyesly aku hilang rasa passionate aku tu...rasa gembiranya aku waktu buat coding...rasa puasnya bila siap sesatu projek  ...

kat sini apa yang aku rasa...i am not into the game anymore...i am not as capable as i should be...i just some imposter with clever image while the reality is i am suck in what i best doing.

projek ni bagaikan satu tamparan kat aku yang aku sebenarnya tak boleh buat kerja. aku tak ada skill set yang sepatutnya aku ada.

sekarang ni aku kena lari dan fikir balik apa sebenarnya yang berlaku..dan kemana arah patut aku tuju lepas ni...

esok aku akan terbang jauh sikit...memang sengaja aku pilih haru bekerja untuk lari...tambahan pulak adik aku ada meeting...so aku hanya ikut gerak hati (read:nafsu) aku utk ikut dia despite sebenarnya aku x ada wit pun nak spend.

nanti aku update kemana aku pergi .... sekarang meh kita google lagu fabulous cat lu.... lari lari aku lari tinggalkan semua ini utk mencari ketenangan....

No comments:

Post a Comment