Wednesday, October 9, 2013

akukah yang bersalah...

hmmmm... korang sema dah tahukan yang aku akan pi korea lepas raya haji ni?..apa?! korang tak tahu?..camner korang boleh tak tahu ni?..takkan aku belum buat hebahan lagi...rasa cam dah gila mencapap promote kat orang awam aku nak kesana.....huhuhuhu..oklah sekarang dah tahu huhuhu....

sebelum kita pergi meninggalkan opis utk selama 2 minggu...maka kita kenalah pastikan yang semua kerja kita tak tertangguh dan tak ada apa yang akan membuatkan bila kita balik bertugas nanti kita rasa macam tak pergi bercuti pun...

aku rasa semua kerja aku dah arrange cantik cantik....semua yang libatkan aku....dan dengan gembiranya aku tak sabar nak bercuti...tapi itu semua hancur bila aku dapat tahu semua hot items akan berlaku pada masa aku tengah bercuti...

maksudnya disini..semua tugas aku akan diambil alih oleh kawan aku. dia memang tahu buat...tapi selalunya kami buat bersama...tapi untuk tugasan kali ni dia kena buat sengsorang dan itu membuatkan aku rasa sangat bersalah.

secara automatik minggu ni aku duk dalam cold list...aku takder tugasan berimpak besar...sebab semua dah diberi ke kawan aku. seyes aku rasa kesian dan bersalah kat dia sebab aku tak boleh nak tolong dia dan dia kena o.t sedangkan aku dampai sakit kepala tak tahu nak buat kerja apa.

aku tak suka perasaan ni....aku rasa aku tak berfungsi kat sini..rasa macam aku ni makan gaji buta ja..ditambah ngan rasa bersalah...

seyes aku rasa cam takder mood nak pergi bercuti...rasa cam nak cancel dan duk opis buat kerja...tapi tak logiklah plak rasanya...

kepada kawan aku Nina....sorry dear...you kena buat sema hot items alam task list...huhuhu...hopefully you akan OK nnt..nak plak bila kena jaga my baby...nanti i beli you banana milk yea...hihihihi

oklah jom layan lagu ni...



1 comment:

  1. tidak anda tak bersalah..
    tapi!!!
    mana banana milk saya???

    (hahaha baru baca entry ni. baru ada masaa *style chen*)

    ReplyDelete