Thursday, October 17, 2013

autumn in korea - the pre story 2

waktu aku tulis ni...aku baru ja sudah  kemas beg pakaian nak bawak gi korea...seriusly aku x tahu nak bawak apa...so aku bantai angkut ja semua yang aku nampak...

hari ni aku keje...tapi gila penat nak pikir pasal appraisal opis aku...sehari aku buat paperwork tu aje...dah tak tahu nak goreng apa...dahlah terkejar kejar memang kompom time interview nnt aku kena teruk...

tapi hari ni memang dalam sejarah...tak pernah lagi aku balik kerja dengan sangat gembira...aku rasa cam burung yang bebas terbang....rasa sungguh merdekanya diri ini..walaupun hanya tuk seminggu...

disebabkan secara rasminya aku dah mula bercuti...aku teruslah panaskan enjin dan kemas beg seadanya...hahaha...padahal flight aku lg 22 jam ja dari sekarang...tapi sema benda baru nak mula buat...huhuhuhu

disebabkan katanya cuaca agak sejuk...so aku terpaksalah beli long john tik panaskan badan...tu pun semalam baru beli...begitu juga ngan sweater tambahan huhuhuhu...

aku bawak jugak hotpad...nasib baik yang trip kinabalu haritu ada lagi...kalau tak dah nak nerjah daiso plak mencari....

kebanyakan barang cam sweater dan long john aku cari kat kamdar...sweater satu lagi siap ngan hood aku beli kat mines...dapat harga rm 19.90...wee seronoknya saya...

masalahnya sekarang..aku tak cukup stokin..aku pakai stokin kerja sahaja....huhuhuhu beli kat sana jerlah jawabnya....mafla pun aku pi cari kat sana sebab yang aku punya tak jumpa cari huhuhuhu

pi autumn yang katanya cam cuaca kundasang ja pun dah banyak rm habis...kalu pergi time winter aku tak taulah...mesti lagi banyak wit habis...

harapan aku agar dapat tengok dedaun yang tengah kemerahan....huhuhu apalah agaknya keadaan sekarang kat korea sana...

oklah nanti aku sambung...



No comments:

Post a Comment