Thursday, October 17, 2013

autumn in korea - journey begin

aku sekarang ni kat epot tgh tunggu nak depart...so aku taklehlah nak update bebanyak sangat...

sedih rasanya hati nak tinggalkan yang tersayang...dan ayang aku siap pesan selamat bergembira berbupan madu ngan kawan aku...sebabnya ayang aku tak tahu yang aku pi berdua ja ngan kawan aku bard..dia mematilah ingat aku pi beramai ramai...

hari ni seharian aku kat luar...dengan sakit kepalanya..berapa biji panadol dah aku makan hari ni...pastu last minit beli barang and tukar duit..nasib dapat good rate huhuhu


sekarang orang tgh que nak masuk pesawat...huhuhu...ramai tul org korea nak naik flight ni...hahahah..mereka mahu pulang ke kampung halaman rasanya...

tadi aku beli vacuum bag...taklah best sangat tapi yg jenis aku beli ni takyah bawak vacuum so senanglah sket.. yolah pergi ko bolehlah vacuum guna vakuum umah...kat hostel camne?

nilah upanya plastik beg tu...


korang rasa korang nak guna korang cari kat daiso ek...kompom ada huhuhu...

wish aku have a safe journey...huhuhu...akutnya saya...

No comments:

Post a Comment