Wednesday, October 16, 2013

Autumn in Korea... the pre-story

as you all know...aku akan ke korea khamis ni...like just tomorrow if you count today as wednesday...hahahah dem so near already.

honestly aku tak der prepare apa pun lagi...basic tu adalah can beli barang sesikit tapi not all out sbb aku kurang ada masa dan tumpuan nak buat semua ni persediaan...

waktu aku tulis entry ni..aku baru ja park kan barang berharga aku kat umah mama aku...seriusly nilah first time aku rasa sangat rindukan barang berharga aku...iaitu anak anak aku...

bukanlah selama ni x rindu...tapi selalunya dekat..kira klu ada pe pehal aku boleh trrus terbang balik kuantan...tapi ni terlalu jauh dan tak mungkin aku boleh sampai secepat biasa....tapi mintak semuanya akan ok.

pada pukul 2:30  pagi...aku mengharapkan yang aku akan masuk kerja jam 7:30 pagi....hahahaha i wish sungguh ni....

nanti aku akan cerita persiapan yang aku dah buat tuk pergi korea ni...walaupun hati aku tertinggal...tapi aku tetap kena dapatkan balik semangat aku...sebab aku tak tahu bila lagi baru aku akan ada peluang camni...

kepada anakanda mama...sorry sayang...maaf harus pentingkan diri mama saat ini.... i love both of you....



No comments:

Post a Comment