Friday, November 9, 2012

lalalalala

cam dah lama tak tulis dalam blog aku ni...sibuk sangatkah aku???? hahahah tapi bln lepas aku OT sampai 20 jam...huk huk huj...tu bulan lepaslah...bulan ni langsung tak OT...

Hari tu aku cerita yang anak2 aku mak sedara dia yang jaga...tapi disebabkan ada isu dalaman bulan ni dah tak jaga dan terpaksalah memasing duk kat kampung ngan nenek...bahagialah depa dan juga aku huk huk juk...

dah anak anakanda sema kat kg..aku pun jadilah org bujang pilah merayau ngan member aku..skalinya pak sedara aku kata nak tumpang umah...ahh sudah..umah dahlah macam tongkang pecah....seriusly sangat teruk....almaklumlah dah lama benornya ak x duk umah bebetul ada ja hal

mg sblm raya haji adik aku xcident..mg depannya raya...pastu mg depannya anto anak balaik kg (ceh...padahalnya umah tu dari awal tahun dah sangat teruk tak berkemas...)...so semalam aku dah kemas 59%...kira nasiblah bapak aku tu nnt...


aku nak cerita pasal aku nak daftar anak aku ker taski...huhuhu..sangatlah mahalnya yurannak daftar anak...dua orang anak kena ada rm2k lebih baru leh anto anak ke pusat asuhan huhuhu...

pusat yang aku pilih ni tmpt asuhan islamik sikit..so mak dia tak islamik anak kenalah bg ilmu agama lebih sket....huhuhu

tmpt aku tgk oklah..dak pun tak ramai sangat so sesuailah...tapi yang merisaukan aku ialah anak lelaki aku tu...

luaran nampak cam manja ja...tapi orangnya sangatlah garang...ada ka dia pi gigit kaki sepupu dia sbb berebut mainan...tak cukup dia gigit kakak dia sepupu fia pun dia kerjakan...dan yang paling best..rupanya dia pernah gigit dak pompuan kat giant sebab halang dia....habislah...

aku lupa tanya ayang aku comel tak dak tu..ada ciri jadi calon menantu tak? hahahahah...camnerlah anak aku kat tadika nnt....

No comments:

Post a Comment