Thursday, November 15, 2012

ada apa ngan anak aku....

aku cukup tak paham ngan perangaianak dara aku sorang tu...dahlah mmg sorang pun...anak aku ni orangnya mesra...mesra sesangat sampai dia leh bantai tegur sesapa ja dia suka...

baguslahkan dia mesra alam...klu ikut mak dia mana nak cara hal orang...hahaha x bergsul gitu..tapi masalahnya dia ni terlampau mesra...

satu aku tak cukup berkenan...memang bikin panaslah hati aku..dia ni kalu di bawak ke taman mainan bukan main suka lagi...tapi mmg patutlah dia suka...masalahnya bila dia penat..dia bukan nak pi kat aku cakap nak air...dia pi bantai mintak kat orang lain yang dia nampak....geram tak kalu tu anak korang???

memang buat malu muka aku ja....haraplah kira comel gak..kalu huduh rasanya dah lama dah org tu hambat...dia buat camkan mama ngan ayah dia x bagi makan ja...bila kita belikan bukan dia nak makan pun...

satu lagi perangai dia ialah suka menegur...habis semua dia tegur..siap nak tolong buaikan lagi...tapi mak pak dak tu mmg muka cuak gilerlah tengok anak aku kacau anak dia....

budak comot......

so kepada sesapa yang pernah kena kacau ngan anak aku...sorilah ek...




No comments:

Post a Comment