Saturday, November 10, 2012

apa akan berlaku jika anda perlu bertugas pada hari sabtu dengan mata yg sangat mengantuk???

aku pun tak paham kenapalah aku takleh tido semalam...banyak sangat layan drama swasta sampai kul brapa baru tido..pagi ni plop(hari ini hari sabtu) kilang aku bukak...huhu mmg mata aku dah nak merahlah ni...

klu orang lain sabtu keje half day...kat sini keje full day..so aku akan ada kat sini sampai kul 6.30 sebab aku ada baby besar nak jaga...mak dia cuti hari ni.....

dahlah semua orang cuti....aku sengsorang ja ni....bosan giler.....mampukah aku bertahan sampai petang?

yg lagi epik ptg ni nenek aku nak datang umah...sebab pak sedara aku akan tumpang umah sampai dia dpt cari tempat....adehlah..umah dahlah tak siap siap kemas lagi...
aku cadang kalu larat aku nak terus balik kuantan malam ni gak...huhuhu...harap laratlah...kalu tak esoklah jawabnya....

aku yang sangat mengantuk.....


No comments:

Post a Comment