Sunday, October 14, 2012

Berbaloi ker?

RM..$$$ RM...$$$$ ni bukan Running Man ek...ni adalah Ringgit Malaysia....berbaloi ker??? Aku sejak keje kilang nih, asyik benor ngan O.T camkan aku takder life. So satu hari tu adik aku tanya, worth ker apa aku dapat ngan O.T tu???

Ada pro and cons dia...yang untungnya sebab aku dibayar tuk O.T aku walaupun taklah mahal manapun huhuhuh...tapi disebabkan itu aku terpaksa balik malam setiap hari dan keje samapai 12 jam sehari...

Kenapa aku giler sangat nak O.T? Senang ja, sebab keje aku tak siap...huhuhuhuh mencik...penat aku kejar deadline tapi tetap tak sempat jugak...sebab apa tak sempat??? sebab aku ada banyak benda lagi nak buat selain dari siapkan projek tu dan ditambah pulak ngan seribu macam error...

Seriusly aku tak mau OT tapi bila di pikir dari sudut positif ada baiknya jugak...sebab ngan duit lebihan tu aku leh cover segala utang piutang aku huhuhuhu

Aku akan cuba untuk tak OT pass ni...kesian anak2 aku jumpa mama dia kejap ja....

No comments:

Post a Comment