Tuesday, November 8, 2011

Raya Haji 2011

Raya haji tahun nih kitorang tak sambut sangat sebab memasing tengah sengkek. Aku memang sengkek sokmolah, ayang aku pun sama, angah toksah ceritalah, atehlah nak kawen lagilah teruknya. Disebabkan raya tahun nih jugak jatuh hari Ahad, so automatik, Isnin tuh cutilahkan. Aku cam biasalah, Jumaat tuh aku dah ada kat Kuantan dah heh heh heh, walaupun hujung tahun nih siaplah aku sebab gaji akan dipotong sebanyak 6 hari and growing huhuuhuhuh.

Tahun nih raya jatuh bulan November, maknanya sama bulan ngan besday mama. Kitorg nih bukan jenis yang nyambut besday besday nih, tapi kalu ada wit beli gaklah kek sebab aku kan suka makan huhuhuh, jadi bila ada besday adalah alasan aku nak makan kek huhuhuhu. 

Dari awal tahun lagi aku dah pasang niat nak belikan mama barang kemas, huhuhuh, kesian ker mama takder apa pun. Waktu tuh aku dah kira, kalu kongsi tiga beradik leh dapat gelang kot satu, al maklumlah waktu tuh emas baru rm130/g ja, tapi bila masanya tiba untuk kitorang beli, harga dia terus naik sampai rm180/g huhuhuhuh, so terpaksalah beli apa yang termampu dengan budget yang memang dah sedia senak bila dikira huhuhu. Hasilnya, dapatlah hadiahkan mama sebentuk cincin, oklah tuh dari takder per per kan?. Takat hari nih aboh tak perasan lagi yang kitorang hadiahkan mama cincin, kalu tahu mesti aboh jeles, huhuhu kesian plop ker aboh.

Tahun nih jugak kitorang cipta sejarah raya tanpa ketupat daun kelapa, selalunya walau camner sekalipun aku akan usaha carikan daun kelapa, tapi disebabkan aku memang takder mood bila mengenangkan semua benda yang duk bersarang kat kepala aku nih, maka raya aku hanyalah dalam bilik layan cerita jepun Absolute Boyfriend. yang part bestnya ayang aku layan sekali cerita tuh ngan aku walaupun tak 100%.

 IKLAN: kenapa org sekacak tuh perlu mati? kenapa mesti berakhir begitu? sebab dia robot dia kena mati ker? huhuhuhu TIDAKKkkkkkkk.



Ayang aku memang duk ajak keluar, tapi aku mmg takder mood, cuma petang tuh ja pergilah jugak 2 rumah buat syarat org kata.

Raya memang kurang berseri bila ongkos tiada huhuhuhuhuhu.

No comments:

Post a Comment