Monday, January 3, 2011

aku yang ....

geram ada sedih ada kesian pun ada bila tgk anak aku yg kecik tu nangis tanpa henti..dah dipujuk tapi tetap tak jalan gak..tak taulah apa yang dia nak benornya....nilah part paling pening bila jadi ibu bila tak berjaya nak pujuk anak yang menangis. Seriously time nilah aku harap sangat ayang aku ada kat umah sbb time ni dia blh tlg pujuk anak tu....ni belum masuk kesian ke kakaknya..dia nak bermanja ngan aku tapi adik dia tgh ngamuk camner aku nak layan dia..kesian dia ngajuk ngan aku. mesti dia ingat aku tak sayang dia sampaikan bila aku tanya boleh tak kalu dia duduk ngan nenek dia boleh jawab ya sedangkan selama ni dia mmg tak nak. (Sori sayang, mama bukan sengaja) yang part plg kelako bila waktu tu aku dah tensen sgt dgr adiknya nangis jd aku pesan ke kakaknya carilah org yg senang yg blh tanggung dia. nanti dah kawen jgn lupa cari org gaji tlg jaga anak. kalu rasa nak keje gak bukak jer kedai sbb leh cuti bebila jer..dah ada anak ni mmg tensen kalu terfikir esok nak kena gi keje lagi sedangkan malam tu budak tu nangis....esok nak ngadap muka2 yg kurang digemari huhuhu memang tensen....
part paling sedih dalam crita aku ni aialah bila anto anak ke pengasuh badannya dah mula panas, dia dah mula batuk tu semua hasil dari nangis semalaman ah...tak sakit dah jadi sakit .. sedih tgk muka dia yang sayu ngan mata dia yang bengkak tu...(mama sayang shai...) apakah lagi teknik yang aku boleh gunakan untuk pujuk anak aku yang menangis? huhuhuhu

No comments:

Post a Comment