Monday, January 3, 2011

Aku dalam situasi

Aku berada di sini,
di satu destinasi yang ku pasti,
ku pasti kerna disinilah segalanya teruji,
betapa aku bosan di sini,
mendengar, menguap,
mendengar lagi,
dan menguap lagi,
kelopak mataku tak mampu terbuka lagi,
segalanya kelihatan kelabu disini,
aku terbayangkan,
alangkah indahnya ketika ini,
andai ada sesuatu...
yang empuk di belakang kepalaku,
sudah pasti tika ini mataku tidak akan melayu lagi,
bahkan mungkin ianya akan segar,
segar di alam realiti atau
segar di alam mimpi...
DUNIA!....

AKU MENGANTUK....

2 comments:

  1. terror arr...leh tolong buat satu puisi utk sy tak..hehehe..well..keep wrinting...i like to read it..hehehe...

    ReplyDelete
  2. thank you thank you...hahahah..kalu ada idea nanti saya tulis lagi huhuhuh

    ReplyDelete