Thursday, January 6, 2011

aku dan badminton

              Semalam dengan semangatnya aku datang opis pakai tshirt dan kasut croc pasar malamku..bukan apa tetiba ada yang mengajak aku 'tournament' badminton...kali terakhir aku main badminton adalah dalam 5 tahun yang lalu..hahaha mmg dah tak reti mainlah tu maknanya.

             Petang tu hujanlak plak, aku ingat kitorg dah tak jadi main ataupun main jer dalam opis tapi PM aku terus buka blazer dia bawak raket pergi court. Kitorg ni pun follow ajelah dia. Nah, di bawah hujan gerimis kitorang lawan badminton. yang tak tahannya 'thequestion1604' main ngan baju kurung tu, pakai kasut tinggi pun ada opis mate aku ptg tu main . terimbau balik zaman kanak-kanak dulu, takat main badminton tu tak kisahlah pakai apa pun janji main. Bola nya konpomlah asyik sangkut atas atap umah jiran huhuhuhu operasi memanjatlah plok.

              Macam aku cakap tadilah, bendanya dah lama tak main badminton, memang bagi menang freelah ke lawan (camlah aku terer dulu :p) huhuhuh..aku main lama gaklah semalam,(banyak bola jatuh dari lawan) dah lama tak main, pening gak kepala aku, paru paru lagilah, ( dah main sambil gelak berdekah dekah huhuh ) habis main tu tambah plak opis aku dah takder stok air huhuhu hausnya sabo jelah.

              Hari ni aku bawak bekal baju tshirt ngan seluar panjang (bukan seluar trek), terasa nak sambung main cam semalam (dengan harapan leh kurus sket pass ni <harap jelah >). huhuhu, balik lambat lagilah jawabnya aku hari ni....

No comments:

Post a Comment