Sunday, March 17, 2013

hepi besday my love

aku patutnya amik half day jumaat tu (8/mac/2013) sebab aku nak ke bankss...yea banuak bank tapi tak jadi lepas aku dapat call dari ayang aku ajak kitorang ikut dia gi kursus kat cherating.

nasib baik aku tak jadi nak amik half day jumaat tu. dahlah aku gigih datang kerja 7.30pagi dah kat opis semata nak balik kul 5:00 petang sekalinya habis lunch bos suh meeting pasal server upgrade...perghhh 4 jam dowh aku meeting.

yang tak tahannya lepas 4 jam..lepas habis squeeze jadual kerja hujung minggu kitorang barulah bos dapat idea pasang hardware dulu huhuhuhu terus meeting adjourn.tapi waktu tu dah kul 7. so alang alang terus o.tlah aku sampai 7.40 petang..janji ngan ayang aku kul 5 sampai umah sebab nak balik kuantan amik bebudak yang dah 2 minggu kat kampung.

sabtu tu kitorang bercuti kat cherating. ..saja ja ikut ayah diorang..siap amik cuti tu. dapatlah bebudak ni men kolam sampai lebam...tgh panas terik sibuk nak mandi kolam...habis itam aku dibuatnya.

balik kuantan aku tinggalkan bebudak ngan nenek diorang jap sebab aku nak pi ke beberapa banks settlekan benda sket. siap semua aku pun ajaklah ayang aku gi megamall.

kitorang lunch kat satu restoren ni. harga dia memang mahal sket tapi bagi aku worth the price sbb kualiti masakan dia bagus. tengah tunggu makan aku pun bukaklah henpon aku. almaklumlah kalu ngan bebudak ni takder harapannya tepon tu aku pegang.

aku pun bukak fb " fauzi's birthday today" APAKAH???! sepanjang 10 tahun kawen ni first time aku lupa besday ayang aku...camner aku leh lupa? ayang aku cam biasa wat bodo ja. bila aku cakap sori dia senyum ja.

mungkin aku busy sangat akhir akhir ni tu yang biat aku lupa...

takperlah yang..next year orang cuba ingat..hadiah besday dah bagikan...hihihi..

anyway.. I love you sayang....hepi birthday...

No comments:

Post a Comment