Saturday, March 2, 2013

aku yang dah ...

seminggu lepas dan minggu ni aku start mode gila kerja. bayangkan setiap hari aku gi keje pagi dan balik malam...kul 12 barulah aku sampai umah.

ala baru kul 12...apa barangkan? yang lagi gilanya aku boleh keje sabtu ahad. Mg lepas lagi teruk. Jumaat aku balik keje dan anto anak aku balik Kuantan. Aku sampai Kuantan kul 1 pagi sabtu. Kul 7 pagi tu aku nek bas balik Bangi dan terus masuk keje.

aku rasa penat gila...tapi nak buat camner server aku ada problemlah plak..haih sabojerlah. Hari hari aku lepas Sabtu tu bagai telur di hujung tanduk..bila bila masa saja server error boleh terjadi...huhuhu habislah.

hari ni seminggu sudah aku tak jumpa anak anak aku..nak balik hujung minggu tapi Ahad ni kena wat keje lagi...so aku terpaksa balik jumaat petang dan balik Bangi semula Ahad pagi...oh how to do this kind of things without wasting your time?

so aku pergi cara extreme...nek flight sebab sema bas akan sampai kuantan tengah malam...nak drive penat huhuhu...apa yang extremenya? extremenya sbb harga tiket dia sangatlah mahal...huhuhu miskinlah saya..oppsss kurang duitlah saya...

akhirnya merasalah aku nek MAS...huk huk huk..gila jakun dowh....tapi yang malasnya nek flight ni..waktu ko tunggu dia lagi lama dari masa sampai atau masa perjalanan...ko tunggu dekat 2jam tapi journey dia tak sampai 40minit huhuhu..tapi yerlah nikan the fastest way. takderlah sepenat drive.




sampai umah angah amik bebudak dulu...kakak suka tapi dari airmuka dan cara dia cam dia rasa tak puas hati ngapa mama lama x der. nampok dia ada benda yg dia perlukan penjelasan. hepi dia jumpa aku cam tak cukup.

adik plak lum paham lagi jadi dia memang hepilah nampak aku. tak mo lepas kalu boleh. nak pegang ja aku.

berair mata cerita pasal bebudak ni. harapnya semua benda ni cepat selesai.

sorry sayang mama...mama kena keje. nanti kita baliklah umah kita ek......


No comments:

Post a Comment