Saturday, March 30, 2013

Eksiden...

baru ni kawan aku eksiden....eksiden yg beramai ramai kat highway nun..tapi keadaan kereta dia agak truklah sebab siap jatuh enjin segala...

kalu dalam drama tv orang dah kompom nek ambulan punya tapi dia takder external injury so dia ngan konpidennya tak mo nek ambulan gi spital check up... dia dan juga drebar dia...

dia tepon aku mintak tolong amik kat highway..nasib baik dekat ja ngan umah aku sbab jem like hell in both ways..biasalah rakyat malaysiakan prihatin..yg belah penonton lagi ramai dari belah kejadian...

lepas pick up dia aku terus hantar dia balik..dia ngan selamber badak drive keta dia pi pickup 'fren' dia balik...dalam pada duk ngadu sakit tetap pi amik...haih berkorban nyawa tull..after that aku assume dia pilah check up..tapi nan ado..pastu mulalah ngadu sakit...

yang lagi best dan dan ja nak join pi korea..aku siap beli tiket dah..sekalinya ko kena berehat ngan lamanya...haih sempt ker tak tah nak baik pi korea nun...wat risau perut ja.

polisi opis aku takleh mc lelama nanti diorang su resign ja...haih apalah agaknya nanti jadi kt member aku tu..tapi setiap yang berlaku ada hikmahnya dan salah satu dari hikmah tu dah dapat pun...hihihihih tak lama lagi adalah RSVP tuuu

aku sebenarnya serun ngan orang exciden ni..kita nampak orang tu sihat ja pass eksiden tapi kat dalam tak tahu...aku dah ada banyak experience dngar orang eksiden ni..dari arwah pak sedara aku mninggal sebab eksiden, ayang aku langgar keta orang kat highway, adik aku eksiden jatuh motor..membuatkan aku benornya gabra bila drive...

tapi takdir tu kita tak tahu..sometimes it seem ridiculous how such thing can happen...huhuhu so behati hatilah memandu yea...

No comments:

Post a Comment