Thursday, October 20, 2011

My Comfort Zone

Sapa yang tak suka duk dalam comfort zone? huhuhuhu aku paling suka comfort zone, tapi bila kita duk dalam zone tu, kita mudah jadi lalai dan leka. Selalunya bila duk dalam comfort zone tu kita juga akan mudah buat salah. Graf prestasi akan jatuh sebab kita dah hilang rasa keseronokan tu. Rasa bila adrenalin mengalir laju bila cuba selesaikan sesuatu pun semakin kurang.

Perlu ker aku cari cabaran baru di luar sana? Mampu ker aku menghadapi dunia serba baru, serba lain? Boleh ker aku hidup tanpa tunjang yg selalu menyokong aku? huhuhuhu bila memikirkan pasal tu semua, baiklah aku bernian di zone aku sekarang.

Alasan aku untuk keluar dari sini:
1: Kos hidup yg tinggi (ok, my fault!)
2: Nak lari dari mak tiri
3: Nak lari dari kakak tiri

tapi alasan nih cukup tak sesuai sebab akhirnya nanti aku akan jumpa keluarga tiri yang baru, yang mungkin lagi mengerikan dari sekarang....huhuhuuuh

pening jap!

No comments:

Post a Comment