Thursday, May 19, 2011

Mode Korea

Disebabkan hari ni aku puasa so mood aku adalah melayan tenet sambil google resipi korea. huhuhuhu aku mmg ah kalu tgk ja makanan dari korea mesti terliur ( yg takder 'itu benda' kat dalamlah). Sebab tu aku suka mengaku aku ni keturunan korea, ciri mata dah ada dah huhuhuhu (teruskan memperasankan diri anda yea)

dalam duk melayan tu aku pun pilah ker page fav aku http://aeriskitchen.com/2008/08/kimchi-dumplings/ pastu tgklak gambo dumpling ni..seriesly aku rasa cam nak masak benda ni utk berbuka nnt huhuhuh

Tapi masalhnya, kimchi aku dah abih, aku tak buat stok baru lagi....huhuhuhu cedey. Yg beli kat Giant pun dah abih tak sampai 2 hari huhuhuhu.

Bilalah agaknya aku nak ke korean town beli serbuk cili ni..serbuk cili aku dah rosak sbb tak simpan dalam peti ais huhuhu dahlah banyak lagi cilinya kat dalam.

Nak buat kimchi ah minggu ni huhuhuhuh.....

Bestnyalah....leh makan ngan megi kari, huhuhuhu......takpun ngan bean paste soup, woooo best tau

No comments:

Post a Comment