Monday, May 9, 2011

Diari kembara diri ke arah kekurusan.....

OKlah.....aku benornya tgh dalam uasaha utk menurunkan keberatan badan ini.....tapi yealah..easy said than done.....seriesly, setiap kali semangat aku membuak buak nak diet or pi gym tiap kali itu jugalah pasti ada suara suara sumbang yg melemahkan semangat aku....

Aku ni jenis mudah terpedaya benornya...untuk pengetahuan, aku patutnya pi London wat treatment, memula tu aku just amik sikit ja but then lepas kena pujuk ngan bebudak london, lalu aku terperangkaplah ngan treatment yg tak berkesudahan.....(sebab aku malas nak gi) yealah sapa tak geram, ko gi mmg ah turun pastu bila lama tak gi berat camtu jugak huhuhuh malu dowh....(ok my fault!)

Aku bukan apa, aku tak kisah pun nak pi london tu, tapi takder MASAlah. dulu yealah, aku duk kat gombak dekat sikit, la ni duk bangi nun, nak pi ja dah amik masa 2 jam (ALASAN!)huhhuu....

Disebabkam aku akan panjat Kinabalu july ni (ngan berat yg melampau..ingat leh naik ker?) aku perlulah meningkatkan tahap stamina aku so dalam usaha aku tu aku perlulah ke gym (umah aku takder taman taman ni sema)....tapi cam besa kalu dah jenis pemaleh tu, gym tepi umah pun tetap tak pi gak huhuhuhuh....

Hari ni aku akan ker London, mg lepas aku duk posa ganti so harap harap turunlah sket KGnya. Perut aku pun senak dah ni duk pakai bengkung huhuhuhuh.

Harap esok aku dapatlah ke gym, giler dowh, nak panjat kinabalu lagi 2 bulan jer kot tahap stamina masih zero...

Peringatan pada diri: "WEI! pi gym tu, london tu and pakai bengkung tu..jangan lupa ko tu sebulan tau nak ganti posa...Ramadhan dah dekat ni...ADA PAHAM?! "

No comments:

Post a Comment