Friday, July 26, 2013

undilah saya jadi ketua anda

tadi aku cerita pasal opis aku yang tengah entah pe pe tu....sekarang aku nak fokus kepada ketua aku.

ketua aku ni orgnya:
1. tegas
2.mikro managament.(sampai lubang cacing dia nak tahu...klu boleh lagi dalam dari lubang tu)
3. business and economic background
4. bagus dalam pengurusan.
5. no i.t background
6. suka bertanya
7. suka membebel kalu dia tak suka dengan benda tu
8. suka ngadu@complain pada orang lain
9. once she hate you...she will always try to make you suffer
10. kekadang baik tapi selalu berbaur sindiran huhuhuhu
11. entahlah..

aku kalau boleh tak nak jadi ketua camni...aku berdoa dan berharap aku akan jadi ketua yang disayangi dan disenangi oleh ahli aku. bagi aku seorang ketua patut:

1. paham dan arif apa tugasan anak buah
2. kalau takleh bantu buat, tolong googlekan link pun dah ok ( better dari bebelkan)
3. if you want to scold them for doing wrong, you should lead them back to the right path
4. never condemn your members initiative in solving the issue, it is better than the members ignore the issues.
5. everything is about team...not about saving your own self
6. be with them all the time, support them...
7. always pertahankan anak buah...jangan sampai org perlekehkan...
8. be their friend...earn the respect

hahahhaha...aku memang weng....

No comments:

Post a Comment