Sunday, October 7, 2012

Saya ada stalker?

ok bunyi sangat perasan...camkan aku nih cun sangatlah kan? tapi aku memang comel pun huk huk huk...

Ingat tak mamat yang nak kenal aku tu? ada ka dia duklah call aku ngan sms aku... takat nak kawan oklah tapi lelama cam ngarut ja aku rasa...oh..aku tak save yea no dia..so aku tak berapa nak cam lagi no dia apa..motif? kalu simpan cam minatlah plop..nnt ayang aku curiga keikhlasan aku hik hik hik...

Dia duk kata dia suka kat aku, ok..fine, tapi yang buat aku tak senang duduk tu bila dia cakap dia kenal aku sejak dari aku pi interview lagi..adeh giler lama...perkara pertama dalam otak aku adakah dia saksi kejadian gelap itu? (aku tak ingat aku pernah tulis tak pasal peristiwa hitam aku waktu pi 2nd interview..tp yg tahu tu korang pepaham jerlah)...adeh

yg lagi best bila dia cakap dia tahu umah aku..waaa T_T aku sangat takut....camner dia leh tahu? adakah dia serkap jarang sahaja?bertambah stress aku siap naik BP risau dia datang umah huuhuhuhu...

yang lagi best kemana aku pi dia tahu..nak plak kalu aku pi makan kat Ayam Penyet Wang Solo (Best woo makan situ...) adakah dia pekerja wang solo?

yang pastinya ianya sangat creepy tuk ada peminat tahap stalker..dan semua pakcik-pakcik (ceh pakcik padahal yg baya ayang aku ja) dan tidak kacak menjadi mangsa aku sebab aku takut diorang adalah salah seorang dari dia....kalu hensem tak jadi mangsa.. heh heh heh..sori ayang :p

kepada semua...yea saya sangat comel dan masih ada yang suka kat saya hihhihhi

jom layan lagu fav aku nih hihihih.....


No comments:

Post a Comment