Wednesday, March 21, 2012

Kenangan terindah.

Taman mekar sang mawar,
di sana bertenggek sepasang merpati putih,
memadu kasih, menjalin cinta,
mengorak langkah bersama.

Bersama genggaman erat kemas tanganmu,
terasa diri ini disayangi, dicintai seikhlas hati,
kau milikku, dan aku milikmu.

Tiada yang dapat memisahkan kita,
hanya takdir dari ketentuanNya,
mampu merubah janji yang aku semat di hati,

Sambutlah tanganku kasih,
kita isikan ruang itu,
dengan kasih suci dari hati terikhlas,
moga dengan restuNya, kita tenang disini,
menyemai kasih, membina istana bahagia,
yang dalamnya berseri cinta, bercahaya rindu.

Aku sayangkanmu dan aku tak sanggup kehilanganmu,
sayangilah aku sayang kerna....
Aku mengharap kau menyintaiku untuk selamanya,
dan seumur hidup kita, hanya kita.

written by: cempaka biru
date: june 2003

Dah nak berkulat album nih..almaklumlah dah 10 tahun huhuhu


OK, sekarang sila gelak secara berjemaah ya. Benda nih aku tulis waktu aku baru kawen ngan ayang aku. Kira memang tengah mood orang baru kawen ah nih. Sambil susun gambo kawen terus tulis sajak. Memang terserlah aku takder keje hahhahahaha.

Waktu nih aku tak pakailah kameraman nih segala, amik gambo sendiri sendiri ja, so hasilnya adalah sangat tidak best. very an amateur pictures.

Yang bestnya sajak nih (sajak ker?) dah masuk tahun kesepuluh dah aku tulis huhuhu hebat tak?

so hayatilah benda nih ek.

2 comments: